شنبه, 6 مرداد 1403

  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ 
  • کد خبر : ۱۱۹۲۸
رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در بازدید از گذرگاه مرزی مهران گفت:
رویداد جابجایی زوار اربعین یكی از بزرگترین عملیات‌های حمل و نقلی در دنیا
مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در بازدید از شهر و گذرگاه مرزی مهران در جلسه ستاد اربعین شهرداری مهران گفت: رویداد جابجایی زوار اربعین یکی از بزرگترین عملیات‌های حمل و نقلی در دنیا است.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین، مرتضی ضامنی رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین در بازدید از شهر و گذرگاه مرزی مهران در جلسه ستاد اربعین شهرداری این حوزه که با حضور جلال الدین محمدی شهردار مهران، نمایندگان سازمانهای اتوبوسرانی مشهد و قزوین برگزار گردید اظهار داشت: رویداد جابجایی زوار اربعین یکی از بزرگترین عملیات‌های حمل و نقلی در دنیا است.

رئیس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین افزود: عملیات جابجایی زوار حسینی اربعین یک کار تخصصی است که می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح نسبت به ارائه خدمات بهینه و درخور شان زائرین کربلا اقدام گردد.

وی ادامه داد: از آنجاییکه امسال پیش بینی افزایش تردد زائرین از مرزهای خروجی به عراق و همچنین هوای گرمتری را نسبت به سال‌های گذشته در پیش رو داریم ناوگان حمل و نقل را نیز به تناسب افزایش و نسبت به تجهیز و تامین خودروها به سرمایش، لوازم یدکی و قطعات خودرو اقدام لازم را انجام داده ایم.

ضامنی ادامه داد: در نشستی که با مسئولین کشور عراق در هفته‌های گذشته صورت گرفت هماهنگی‌های لازم با مسئولین عراقی در خصوص چگونگی فعالیت ناوگان ایرانی در مسیرهای مشخص تعیین گردید. بر اساس توافقات صورت گرفته مقرر شد ناوگان ایرانی به عنوان پشتیبان در این فرایند در کشور عراق عمل نمایند تا در صورت کمبود ناوگان با هماهنگی طرف عراقی وارد عمل شده و نسبت به جابجایی زائرین اقدام کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پورتال اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور

    6.1.7.0
    V6.1.7.0