شنبه, 6 مرداد 1403

  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ 
  • کد خبر : ۱۱۹۱۳
در دومین دور مسابقات فوتسال جام شهدای تاکسیران در مشهد:
تیمهای كرج، رشت، قزوین و ملارد به مرحله یك چهارم صعود كردند
تیمهای کرج، رشت، قزوین و ملارد با شکست حریفان به دور یک چهارم در دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای تاکسیران در مشهد صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، دومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و سازمانهای حمل و نقل بار مسافر کشور با عنوان "جام شهدای تاکسیران" همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور سید سجاد انوشه معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور و سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، شهرداران و مدیران عامل سازمانهای شرکت کننده در این تورنمنت در سالن شهدای تاکسیران شهر مشهد مقدس به میزبانی سازمانهای تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهرداری مشهد در 16 تیر با حضور 16 تیم از سراسر کشور برگزار گردید.

بر اساس این گزارش در آئین افتتاحیه‌ای دومین دوره مسابقات جام شهدای تاکسیران 16 تیم شرکت کننده در 4 گروه حاضر رژه رفته و سپس ضامنی مدیر عامل سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این دور، هدف از این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و مهمترین هدف از برگزاری را دوستی  همدلی در بین برای کارکنان سازمانها دانست.

در ادامه سید سجاد انوشه معاون امور شهرداریها سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در خطاب به تیمهای حاضر در این مسابقات گفت که یکی از اهداف سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور مقوله‌های فرهنگی ورزشی برای پرسنل برای پرسنل میباشد که برنامه ریزیهایی در حال تدوین می‌باشد.

وی رمز چابک بود سازمانها را در ایجاد انگیزه و نشاط دانست و برگزاری چنین رویدادهایی را برای کارکنان لازم دانست.

در پایان مراسم افتتاحیه از خانواده شهید تاکسیران حاج احمد نصیرایی تجلیل بعمل آمد.

در ادامه مراسم افتتاحیه بازیها اولین مسابقه بین تیمهای سازمان حمل و نقل ( تاکسیرانی و بار) شهرداری مشهد و سازمان حمل و نقل شهرداری آمل برگزار گردید که نتیجه این بازی با پیروزی مشهد همراه بود.

در این دوره از مسابقات که با حضور 16 تیم از سازمانهای تاکسیران و حمل و نقل بار و مسافر کشور در 4 گروه 4 تیمی برگزار شد که گروه یک شامل تیمهای: مشهد، آمل، تربت حیدریه و گرگان  و گروه دو شامل تیمهای: کرج، ملارد، اسلامشهر و نسیم شهر و گروه سوم شامل تیمهای: قم، قزوین، رشت و میاندوآب و گروه چهارم شامل تیمهای: یزد، کاشان، شهرکرد و بندر عباس بودند.  

در پایان دور مقدماتی تیمهای مشهد و تربت حیدریه از گروه اول، کرج و ملارد از گروه دوم، رشت و قزوین از گروه سوم و کاشان و بندر عباس از گروه چهارم با شکست حریفان به مرحله حذفی صعود نمودند.

بر همین اساس در دور حذفی با نتایج رشت 1 0 مشهد ، تربت حیدریه 0 قزوین 0 که در ضربات پنالتی تربت حیدریه 4 قزوین 5، کرج 5 کاشان 1و بندرعباس 1 ملارد 3  برگزار و تیمهای رشت، قزوین، کرج و ملارد توانستند از سد حریفان عبور نمایند و به مرحله یک چهارم صعود نمایند.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    پورتال اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور

    6.1.7.0
    V6.1.7.0